Monday, June 11, 2012

Kita bertemu kerana Allah , PrepTech :')



 Assalamualaikum


Tiga hari lepas, aku telah pun selesai memikul tanggungjawab sebagai committee Taa'ruf Program untuk new intake student sesi 2012/2013 :')

Alhamdulillah, we make it done walaupun tidak 100 percent sempurna, namun tersimpan 1001 kisah di sebalik perjalanan hidup kami sepanjang memikul tanggungjawab tersebut.


Kita mulakan ngan kisah aku  dari mula-mula hari mendaftar diikuti seminggu indaksi dan minggu berikutnya merupakan minggu kemuncak Ta'aruf Week (TaWe).


Samapai je aku di Hentian Putra , aku terus contact ngan kawan aku , yang juga merupakan committee program ni . Then , having fun together , makan-makan and tengok movie "Dark Shadow" . As for me, cite tu best. Tapi, aku agak tak puas hati ngan ending dia . Ehh , tak kuasa aku nak kritik movie orang . Kang berjela pulak . Tak memasai ja lari tajuk  -.-''




Then , makan kat Spagetti Farm, MidValley
our fevret (bajet omputih sangat lah engko ;p!)

Pastu terus check-in bilik. Alhamdulillah aku dapat stay sepanjang program berlangsung di bilik KC312  bersama dua orang lagi junior course Econs , Daus  and Aisyah.






Hari berikutnya semua comitee dikehendaki berkumpul di Dewan al-Malik Faisal untuk sesi pembahagian group "Team Building" and aku dapat group "Softball" :') yeeaahhh!!






Kami diberi satu task dimana,  dua biji telur yang diberikan kepada setiap kumpalan tidak boleh pecah sama sekali apabila dilepaskan dari tempat tinggi . So, di sini lah semangat "Team building" diperlukan. and Alhamdulillah again we make our mission done. 3rd place :') tak sangka menang sebab banyak jugak group yang tak pecah. Maybe pemarkahan diambil kerana telur kami mendarat macam
 Mermaid Man kot . aahhhhaaaaaakks. *OKE TAK KELAKAR*




 Tinggi lah jugeek kalau kucing terjun pom boleh pengsan. =.='









:')





Pastu malam nye kami ada briefing . Just short brief je la. Apa yang patut buat for the whole program nanti



haa , ni pulak koleksi gambar makanan yang sempat aku capture sebelum aku ngappp , waaaallaahh, ni sepanjang minggu indaksi je. sponsored by UIA. 







mee sedap sponsored by Daus. Thanksss :)





 Ni pulak tyme demam. Tapi Alhamdulillah Allah cuma uji sedikit je. Tak memudaratkan sampai tak boleh buat kerja. Nampak tak permainan kat situ ?? nampak tak ?? O_o ??







hekhek.
dah lama tak menulis amek kauu gambar je
takpe , gambar mampu men"describe"kan segalanya .






4 comments:

  1. ala....ade post bersiri pulak akak ni..saje wat saspen..:PPP haha

    ReplyDelete
  2. nak lagi nak lagiii... hhuarggghhhh.. *tunggu name saya nak di sebut

    ReplyDelete